Před logem, za logem
Firmy, ty jsou zákazníkům většinou ukradené. Ale značky, ty lidé milují. Protože jsou jako oni. Stejně usměvaví či pekelně drsní. Nebo protože jsou jejich pravým opakem, protože mají to, co právě jim schází.
Proto se nebudeme zdržovat kdejakou firmou, půjdeme pěkně po značce.
Projdeme se dvěma světy. Před logem, za logem. Kdoví, jestli jsou vůbec stejné?

Před logem, za logem tvoříme nikoli jako novou generaci propagačních filmů, ale jako jejich náhradu. Zapomeňte na propagační videa, jak je znáte. Žádné přelety dronů nad areálem firmy, žádné sestřihy z nablýskaného vozového parku.
V pořadu Před logem, za logem si s vámi budeme především povídat. Budeme se ptát. Možná, že některé otázky nebudou právě příjemné, ale někdo na ně už konečně odpovědět musí. Budeme si povídat s lidmi, kteří tvoří značku. Nebude to žádná one man show nejvyššího managementu.
- Vyvracíme, nebo potvrzujeme mýty a představy veřejnosti.
- Ukazujeme skutečný život firmy „za logem“.
- Ptáme se na to, co štve nebo vzrušuje zákazníky.
- Ukazujeme věci jinak neviditelné: týmový duch, genius loci, lidskou chemii, nevyřčené hodnoty značkové duše.
Ale pozor, tohle není žádná investigativní žurnalistika. Cílem není přistihnout značku v nedbalkách. Všechno je pečlivě promyšlené, předem dohodnuté a skvěle připravené. Vždyť cílem je ukázat, že tahle značka má na všechno odpověď, že téhle značce lze (jako jediné?) věřit. A že příběh této značky by chtěl žít každý (nebo alespoň někteří z nás J).
Před logem, za logem je nová a jedinečná příležitost pro každou značku, která se nebojí být „sama v moři konkurence“.